середу, 12 червня 2013 р.

Cвіт дитячих мрій!


Кожна людина у своєму житті про щось мріє!Мрія допомагає домагатися людям тих висот, яких вони пристрасно бажають досягти. Саме мрія дає кожній людині сили самовдосконалюватися і розвиватися. Вона робить життя насиченою, яскравою і різноманітною.Здатність мріяти - одна з характерних рис людини. Тварини не наділені такою якістю, вони живуть задоволенням своїх потреб. А у людства є дар - мріяти. Саме мрія допомагає йти кожному до мети, прагнути жити в найбільш комфортних для себе умовах. Мрія одного разу допомогла Ікару полетіти. Нехай навіть його досвід закінчився трагедією, але саме цей приклад дозволив пізніше придумати дирижабль, літак і тому подібні конструкції.

Отож сьогодні у нашій бібліотеці ми запитали у наших читачів про їхні дитячі мрії, і зобразили їх на великому плакаті!!Отож мрії наші такі:

- модна машина;

- стати пастерем;

- побудувати власний замок;

- отримати планшет;

- стати спортсменом;

- стати вчителем Християнських уроків;

- здійснити всесвітню подорож!

Мрії можуть бути власними або чужими. Часто ми сприймаємо бажання інших людей, як свої. Тому необхідно уважно прислухатися до себе і прагнути до здійснення тільки своєї мрії. Інакше досягнення чужої не дасть вам повного задоволення в кінцевому підсумку.

Я хочу, щоб в горі, там над землею
Де сонце світить ясне, золоте.
Над Батьківщиною моєю
Завжди я бачив небо голубе.

Я так бажаю злагоди та миру
Для України, для усіх людей.
Любові щирої, надію, віру
Щастливого дитинства для дітей.

Мені потрібі щирії усмішки
Веселі лиця всюди навкруги.
І зовсім небагато, зовсім трішки
Відвертості, поваги, доброти.

Я написав, озвучив свої мрії
Опівночі в глибокій тишині.
І, описавши, всі свої надії
Все те, що так небайдуже мені.






 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар